
Ieplūdes kolektoru, dzinēju, galvu tīrīšana ar ultraskaņu
Uzlabojot dzinēja remonta kvalitāti, piedāvājam dzinēja bloku, galvu, kolektoru un citu dzinēja detaļu mazgāšanu ar ultraskaņu vai speciālā ķīmijā.
Ļoti bieži labojot kādus ieplūdes sistēmas defektus tiek secināts, ka ieplūdes kolektori un arī dzinēja galvas ir “aizaugušas”, aizķepušas ar eļļas un izplūdes gāzu miksētu masu.
Galvenie problēmas cēloņi:
1. Nestrādājoša, nekorekti strādājoša kartera ventilācija, kas pastiprināti ieplūdes kolektorā dzen eļļu.
2. Turbīnas problēmas – turbīnas bukses sadilušas un arī pastiprināti dzen eļļu ieplūdes traktā – kolektorā, caurulēs.
3. EGR (exhaust gas recirculation) vārsta problēma. Vārsts iespējams nosprūdis atvērtā stāvoklī un pastiprināti ieplūde padod izplūdes gāzes no izpūtēja.
BMW 530D F10 N57 dzinēja galva pirms tīrīšanas. Labajā pusē var redzēt nu jau diezgan biežu problēmu – caurs ieplūdes kolektors. Galvas daļa zem kolektora visa eļļā.


Dzinēja galva pēc tīrīšanas ar riekstu čaumalu strūklu. Nenoņemot neko vairāk kā ieplūdes kolektoru. Ātri un vienkārši.

Ford Focus 1.6D ieplūdes kolektors pirms tīrīšanas:
Ford 1.6TDCI PSA dzinēja ieplūdes kolektors pēc ultraskaņas tīrīšanas:
BMW 550D F10 N57S dzinēja ieplūdes kolektors. Automašīna ar 180 000 km nobraukumu.


Kolektors pēc tīrīšanas:

Toyota Avensis, Auris, Corolla 2.2D, D4d, DCAT dzinējiem:


Dzinēja bloka mazgāšana pirms dzinēja montāžas.

Ļoti bieži labojot kādus ieplūdes sistēmas defektus tiek secināts, ka ieplūdes kolektori un arī dzinēja galvas ir “aizaugušas”, aizķepušas ar eļļas un izplūdes gāzu miksētu masu.
Galvenie problēmas cēloņi:
1. Nestrādājoša, nekorekti strādājoša kartera ventilācija, kas pastiprināti ieplūdes kolektorā dzen eļļu.
2. Turbīnas problēmas – turbīnas bukses sadilušas un arī pastiprināti dzen eļļu ieplūdes traktā – kolektorā, caurulēs.
3. EGR (exhaust gas recirculation) vārsta problēma. Vārsts iespējams nosprūdis atvērtā stāvoklī un pastiprināti ieplūde padod izplūdes gāzes no izpūtēja.
BMW 530D F10 N57 dzinēja galva pirms tīrīšanas. Labajā pusē var redzēt nu jau diezgan biežu problēmu – caurs ieplūdes kolektors. Galvas daļa zem kolektora visa eļļā.


Dzinēja galva pēc tīrīšanas ar riekstu čaumalu strūklu. Nenoņemot neko vairāk kā ieplūdes kolektoru. Ātri un vienkārši.

Ford Focus 1.6D ieplūdes kolektors pirms tīrīšanas:

Ford 1.6TDCI PSA dzinēja ieplūdes kolektors pēc ultraskaņas tīrīšanas:

BMW 550D F10 N57S dzinēja ieplūdes kolektors. Automašīna ar 180 000 km nobraukumu.


Kolektors pēc tīrīšanas:

Toyota Avensis, Auris, Corolla 2.2D, D4d, DCAT dzinējiem:


Dzinēja bloka mazgāšana pirms dzinēja montāžas.

2020-10-04
Atbildēt