Eļļas spiediena problēma un risinājums VAG 3.0TDI EA897 EVO2 dzinējiem

Eļļas spiediena problēma un risinājums VAG 3.0TDI EA897 EVO2 dzinējiem

Arvien biežāk pēdējās paaudzes 3.0TDI dzinējus piemeklē problēmas ar kloķvārpstas pamata gultņiem un arī klaņu gultņiem jeb tautā sauktajām šālēm.

Pētot sīkāk šo dzinēju un konsultējoties ar cilvēkiem, kas šos dzinējus remontē arī ārzemēs, secinam, ka galvenā problēma pie dzinēja defektiem ir pārāk zems eļļas spiediens, eļļas bads gultņiem, kas atrodas eļļas maģistrālē vistālāk no eļļas sūkņa.

Eļļas spiedienu regulē N428 vārsts ar dzinēja vadības bloka palīdzību. Programmatūrā ir uzstādīts eļļas spiediens atkarībā no dzinēja apgriezieniem, eļļas temperatūras un attīstītā griezes momenta.
EA897 Evo2 engine TDI oil circuit
Veicot nelielas korekcijas programmatūrā mēs šo spiedienu varam pacelt, tādējādi paildzinot dzinēja mūžu. Maksimālais eļļas spiediens netiek koriģēts un saglabājas rūpnīcas uzstādītie 4.6bar. Lielākā problēma ar pilsētas satiksmē un līdz 1700 apgr. Visticamāk ražotājs eļļas spiedienu ir samazinājis, lai samazinātu izmešu daudzumu un arī slodzi uz eļļas sūkni.

Risinājumu piedāvājam visiem 3.0TDI EA897 Evo2 dzinējiem. Sākot no 2017.gada.

Modeļi: Audi A4, Audi A5, Audi A6, Audi A7, Audi A8, Audi Q5, Audi Q7, Audi Q8

200kW Q7 4M 3.0TDI (CRTC)

210kW A4 B9 50TDI (DCPC)

257kW A6 C8 55TDI (DEWA)

210kW A8 D5 50TDI (DDVC)

210kW A6 C8 50TDI (DDVB)

170kW A6 C8 45TDI (DDVE)

255kW S4 TDI (DEWB)

210kW Q7 50TDI (DHXA)


Tai skaitā arī VW Amarok, Touareg

VW Touareg 3.0TDI 170kW; 210kW; 4.0TDI 310kW

VW Amarok 3.0TDI 190kW; 165kW; 150kW;


EA897 Evo2 engine TDI

Sīkāk par dzinēja uzbūvi var palasīt pievienotajā PDF dokumentā: VAG EA897 evo2 3.0TDI
2024-01-16