
DSG tūninga iespējas un priekšrocības.
PALIELINĀT PĀRSLĒGŠANĀS ĀTRUMU:
Pārnesumu maiņas reakcijas laiku var palielināt līdz 20%, un tas ļauj pārslēgt pārnesumu plūdenāk, kas nozīmē sajūga slīdēšanas samazināšanos paātrinājuma laikā pie pilnas slodzes. Tas ir nepieciešams, lai aizsargātu jūsu ātrumkārbas sajūgus no priekšlaicīga defekta.
Ar samazinātu pārslēgšanas laiku var iegūt arī labāku reakcijas laiku ne tikai standarta D (drive) režīmā, bet arī Sport līdz pat 40%.
GRIEZES MOMENTA IEROBEŽOTĀJU MODIFIKĀCIJA:
Automašīnas griezes moments tiek mainīts dzinēja vadības bloka programmēšanas laikā, bet, ja automašīna ir aprīkota ar DSG ātrumkārbu, tad ļoti bieži ir nepieciešamas modifikācijas arī šajā DSG vadības blokā. Programmējot DSG vadības bloku mēs varam iegūt pilnu potenciālu no dzinēja un ātrumkārbas mijiedarbības.
PĀRSLĒGŠANĀS APGRIEZIENU MAIŅA:
DSG vadības blokam ir pilnīga motora apgriezienu ierobežotāju kontrole katram pārnesumam, tāpēc ir ļoti svarīgi šos apgriezienus noregulēt atbilstoši dzinēja vadības bloka konfigurācijai. Šo pārslēgšanas punktu paaugstināšana nodrošinās to, ka maksimālā dzinēja jauda tiks pilnvērtīgi izmantota un novadīta līdz riteņiem.
Kā vēl viens iemesls mainīt pārslēgšanās apgriezienus ir rūpnieciski uzstādīti pārlieku zemie pārslēgšanās punkti arī mierīgā ikdienas režīmā, pilsētas satiksmē. Parasti DSG 7 pakāpju ātrumkārbas 6.pārnesums tiek pārslēgts jau pat pie 60km/h, kas rada lieku slodzi dzinējam un reizēm arī vibrāciju. Noregulējot optimālus pārslēgšanās apgriezienus mēs iegūsim daudz komfortablāku auto ikdienai, kā arī ātrumkārbas spararata kalpošanas laiks paildzināsies.
LAUNCH CONTROL JEB STARTA KONTROLE:
Starta kontroli var aktivizēt lielākajā daļā transportlīdzekļu, taču tā ir īpaši efektīva transportlīdzekļos ar DSG.
Aktivizējot starta kontroli var uzlabot 0 līdz 100 Km/h paātrinājuma laiku un iegūt maksimālu saķeri ar ceļa segumu.