BMW 550dX G31 294kW dzinēja chiptuning un multimēdiju upgrade
Šoreiz pie mums atbraucis jaudīgākais dīzelītis, ko BMW jebkad ražojis.
5. sērijas BMW ar B57 3.0 litru dzinēju un veselām 4 turbīnām.
Lai panāktu šādu dzinēja veiktspēju un jaudu, turbīnas virsspiediens ir 3 bāri un degviela tiek iesmidzināta ar 2700 bar lielu spiedienu.
Nomērītā standarta jauda – 386 Zs un 752 Nm.
Pēc uzlabojumiem 460 Zs un 846 Nm
Jaudas pieaugums +74 Zs un +94 Nm.
Rezultāts panākts tikai ar programmatūras uzlabojumiem. DPF filtrs paliek funkcionējošs.
Pie reizes veicām navigācijas sistēmas update uz jaunākajām kartēm un uzstādījām Apple Carplay. Navigācijas sistēma ieguva jaunākās Road Map Europe EVO 2023 kartes.
Sport displejs tika nokalibrēts atbilstoši jaunajai dzinēja jaudai. Ļoti bieži saskaramies, kad pēc dzinēja chiptuninga displejs nav nokalibrēts.
Dzinēja jaudas izdruka pirms chiptuninga
Dzinēja jaudas izdruka pēc chiptuninga. Visā apgriezienu diapazonā ir ļoti jūtams jaudas pieaugums.
5. sērijas BMW ar B57 3.0 litru dzinēju un veselām 4 turbīnām.
Lai panāktu šādu dzinēja veiktspēju un jaudu, turbīnas virsspiediens ir 3 bāri un degviela tiek iesmidzināta ar 2700 bar lielu spiedienu.
Nomērītā standarta jauda – 386 Zs un 752 Nm.
Pēc uzlabojumiem 460 Zs un 846 Nm
Jaudas pieaugums +74 Zs un +94 Nm.
Rezultāts panākts tikai ar programmatūras uzlabojumiem. DPF filtrs paliek funkcionējošs.
Pie reizes veicām navigācijas sistēmas update uz jaunākajām kartēm un uzstādījām Apple Carplay. Navigācijas sistēma ieguva jaunākās Road Map Europe EVO 2023 kartes.
Sport displejs tika nokalibrēts atbilstoši jaunajai dzinēja jaudai. Ļoti bieži saskaramies, kad pēc dzinēja chiptuninga displejs nav nokalibrēts.
Dzinēja jaudas izdruka pirms chiptuninga
Dzinēja jaudas izdruka pēc chiptuninga. Visā apgriezienu diapazonā ir ļoti jūtams jaudas pieaugums.
2024-03-14