
BMW 2.0i (B48) un 3.0i (B58) benzīna dzinēju ķēdes maiņa
Līdzīgi kā BMW 2.0D un 3.0D dzinējiem, tāpat arī 2.0i un 3.0i benzīna dzinēju gāzu sadales mehānisms tiek piedzīts ar ķēdes palīdzību, kas prasa savu uzmanību un apkopes.
Ķēdes paredzamais kalpošanas laiks var būt līdz pat 200,000 km vai pat vairāk, ja tiek ievērota rūpīga apkope, tostarp regulāra eļļas maiņa un dzinēja sistēmu uzraudzība. BMW B48 un B58 ķēdes maiņa būtu jāparedz savlaicīgi, lai izbēgtu no diezgan dārgiem un sarežģītiem remontiem nākotnē.
Kopumā galvenā atšķirība starp B48 un B58 dzinējiem ir cilindru skaits un ar to saistītās veiktspējas, izmēru un degvielas patēriņa atšķirības. B48 ir kompakts un efektīvs, bet B58 nodrošina augstāku jaudu un dinamiku.
Sīkāk par dzinēju var palasīt wiki lapā: BMW B58

Ķēdes maiņas procesu sākam ar degvielas sprauslu demontāžu. Izmantojot speciālu BMW instrumentu, mēs nesabojājot pašu sprauslu vai vārstu vāku (kas ir no plastmasas) varam droši demontēt sprauslas.

Kad sprauslas, degvielas sūknis, spoles un VANOS aktuātori ir demontēti, varam ņemt nost vārstu vāku.
Kā jau minēju iepriekš, tad dzinēji ir ļoti līdzīgi.
Salīdzinējumam 4 cilindru B48

6 cilindru B58 dzinējs

Tālāk tiek demontēta ātrumkārba un dzinēja eļļas vācele. Un nu jau mēs tiekam klāt pašām ķēdēm.
Bildē varam redzēt vienu no konstruktīvajām atšķirībām starp B48 un B58 – balansiervāprstas. Citādi pat grūti atšķirt no dīzeļa.

BMW B48 un B58 ķēdes maiņas komplekts ir līdzīgs kā dīzelim, bet papildus nāk klāt VANOS mehānismi, vārsti, aktuatori. Protams, šīs detaļas pie ķēdes maiņas nav obligātas, bet šo dzinēju lietotāji mēdz saskarties ar VANOS problēmām, tapēc tos mainījām kopā ar dzinēja ķēdēm.

Dzinēji tiek ražoti no 2016.gada, tāpēc tie ir sastopami gan vecākas paaudzes F-sērijas BMW un jaunākiem G-sērijas. Bildē viens no pacientiem ietīts plēvē, lai nesaskrāpētu krāsojumu darbojoties ap auto.
Svarīgi:
BMW B48 un B58 ķēdes maiņa ir sarežģīts process, un to būtu jāveic pieredzējušiem speciālistiem, jo nepareiza uzstādīšana var novest pie dzinēja bojājumiem.
Pirms ķēdes nomaiņas vienmēr jāveic precīza diagnostika, lai pārliecinātos, ka tiešām ir nepieciešama ķēdes maiņa un ka problēma nav citā dzinēja daļā.
Šī procedūra var atšķirties atkarībā no konkrētā BMW B58 dzinēja modeļa un konfigurācijas, tāpēc neskaidrību gadījumā labāk ar mums sazināties
Par dīzeļdzinēja ķēdes maiņas procedūru variet lasīt mūsu bloka rakstā: N47 un N57 dzinēju ķēdes maiņa
Ķēdes paredzamais kalpošanas laiks var būt līdz pat 200,000 km vai pat vairāk, ja tiek ievērota rūpīga apkope, tostarp regulāra eļļas maiņa un dzinēja sistēmu uzraudzība. BMW B48 un B58 ķēdes maiņa būtu jāparedz savlaicīgi, lai izbēgtu no diezgan dārgiem un sarežģītiem remontiem nākotnē.
Kopumā galvenā atšķirība starp B48 un B58 dzinējiem ir cilindru skaits un ar to saistītās veiktspējas, izmēru un degvielas patēriņa atšķirības. B48 ir kompakts un efektīvs, bet B58 nodrošina augstāku jaudu un dinamiku.
Sīkāk par dzinēju var palasīt wiki lapā: BMW B58

Ķēdes maiņas procesu sākam ar degvielas sprauslu demontāžu. Izmantojot speciālu BMW instrumentu, mēs nesabojājot pašu sprauslu vai vārstu vāku (kas ir no plastmasas) varam droši demontēt sprauslas.

Kad sprauslas, degvielas sūknis, spoles un VANOS aktuātori ir demontēti, varam ņemt nost vārstu vāku.

Kā jau minēju iepriekš, tad dzinēji ir ļoti līdzīgi.
Salīdzinējumam 4 cilindru B48

6 cilindru B58 dzinējs

Tālāk tiek demontēta ātrumkārba un dzinēja eļļas vācele. Un nu jau mēs tiekam klāt pašām ķēdēm.
Bildē varam redzēt vienu no konstruktīvajām atšķirībām starp B48 un B58 – balansiervāprstas. Citādi pat grūti atšķirt no dīzeļa.

BMW B48 un B58 ķēdes maiņas komplekts ir līdzīgs kā dīzelim, bet papildus nāk klāt VANOS mehānismi, vārsti, aktuatori. Protams, šīs detaļas pie ķēdes maiņas nav obligātas, bet šo dzinēju lietotāji mēdz saskarties ar VANOS problēmām, tapēc tos mainījām kopā ar dzinēja ķēdēm.

Dzinēji tiek ražoti no 2016.gada, tāpēc tie ir sastopami gan vecākas paaudzes F-sērijas BMW un jaunākiem G-sērijas. Bildē viens no pacientiem ietīts plēvē, lai nesaskrāpētu krāsojumu darbojoties ap auto.

Svarīgi:
BMW B48 un B58 ķēdes maiņa ir sarežģīts process, un to būtu jāveic pieredzējušiem speciālistiem, jo nepareiza uzstādīšana var novest pie dzinēja bojājumiem.
Pirms ķēdes nomaiņas vienmēr jāveic precīza diagnostika, lai pārliecinātos, ka tiešām ir nepieciešama ķēdes maiņa un ka problēma nav citā dzinēja daļā.
Šī procedūra var atšķirties atkarībā no konkrētā BMW B58 dzinēja modeļa un konfigurācijas, tāpēc neskaidrību gadījumā labāk ar mums sazināties
Par dīzeļdzinēja ķēdes maiņas procedūru variet lasīt mūsu bloka rakstā: N47 un N57 dzinēju ķēdes maiņa
2025-01-20
Atbildēt