
Audi S4 B8 3.0TFSI dzinēja un ātrumkārbas tunings 436HP un 523Nm
333HP un 440Nm no rūpnīcas.
Automašīnai veikta dzinēja un ātrumkārbas programmēšana + pops and bangs.
Uz jaudas stenda 348HP un 463Nm
Pēc dzinēja programmēšanas 436HP un 523Nm.
Ieguvums +88HP un 60Nm.
Tikai programmējot ātrumkārbu iegūti jau +15HP un 23Nm (pirmais jaudas mērījums).
Perfekts auto jaudas palielināšanai bez jebkādām mehāniskām modifikācijām.
Mums pieejams arī kompresora rullītis Stage 2 jaudas modifikācijai.
P.S. Ātrumkārbas programmēšana ir obligāta, lai iegūtu pilnu dzinēja potenciālu. No rūpnīcas ātrumkārba pārslēdzas pie ~6700-6800rpm, paceļot ātrumkārbas pārslēgšanās maksimālos apgriezienus uz 7000rpm jau iegūti iepriekš pieminētie 15zs un 23nm.
Video ar skaņu:


Jaudas stenda mērījums ar uzlabotu ātrumkārbas programmu. Bez dzinēja vadības bloka programmēšanas.


Jaudas stenda mērījums pēc dzinēja programmēšanas.
Audi S4 B8 3.0TFSI.
Automašīnai veikta dzinēja un ātrumkārbas programmēšana + pops and bangs.
Uz jaudas stenda 348HP un 463Nm
Pēc dzinēja programmēšanas 436HP un 523Nm.
Ieguvums +88HP un 60Nm.
Tikai programmējot ātrumkārbu iegūti jau +15HP un 23Nm (pirmais jaudas mērījums).
Perfekts auto jaudas palielināšanai bez jebkādām mehāniskām modifikācijām.
Mums pieejams arī kompresora rullītis Stage 2 jaudas modifikācijai.
P.S. Ātrumkārbas programmēšana ir obligāta, lai iegūtu pilnu dzinēja potenciālu. No rūpnīcas ātrumkārba pārslēdzas pie ~6700-6800rpm, paceļot ātrumkārbas pārslēgšanās maksimālos apgriezienus uz 7000rpm jau iegūti iepriekš pieminētie 15zs un 23nm.
Video ar skaņu:


Jaudas stenda mērījums ar uzlabotu ātrumkārbas programmu. Bez dzinēja vadības bloka programmēšanas.


Jaudas stenda mērījums pēc dzinēja programmēšanas.

2021-01-01
Atbildēt