Audi A6 C7 3.0TDI 160kW (218 Zs) chiptuning.
Audi A6 C7 3.0TDI 160kW (218 Zs) dzinējs. 2017.gada.
Dzinējs gan uzrādīja nedaudz mazāku jaudu kā tehniskajā pasē:
201 Zs un 477 Nm.
Pēc programmēšanas
290 Zs un 547 Nm.
Maksimālais pieaugums +90 Zs un +70 Nm.
Auto ieguvums pilnīgi citu raksturu un atsaucību. Jaudas pieaugumu +45%.
Rezultāts paveikts neiejaucoties mehāniski. Tikai programmēšana.
Visas sistēmas paliek strādājošas: AdBlue, DPF, EGR u.t.t.
Ja aplūkojam grafiku, tad redzams, ka virs 3000 apgriezieniem jaudas un griezes momenta pieaugums ir vienkārši fantastisks. Pat līdz +160 Nm. Nav vairs tāda griezes momenta krituma. Automašīnai jau sākot no 1600 līdz pat 4500 dzinēja apgriezieniem ir vismaz 500 Nm griezes.
Dzinējs gan uzrādīja nedaudz mazāku jaudu kā tehniskajā pasē:
201 Zs un 477 Nm.
Pēc programmēšanas
290 Zs un 547 Nm.
Maksimālais pieaugums +90 Zs un +70 Nm.
Auto ieguvums pilnīgi citu raksturu un atsaucību. Jaudas pieaugumu +45%.
Rezultāts paveikts neiejaucoties mehāniski. Tikai programmēšana.
Visas sistēmas paliek strādājošas: AdBlue, DPF, EGR u.t.t.
Ja aplūkojam grafiku, tad redzams, ka virs 3000 apgriezieniem jaudas un griezes momenta pieaugums ir vienkārši fantastisks. Pat līdz +160 Nm. Nav vairs tāda griezes momenta krituma. Automašīnai jau sākot no 1600 līdz pat 4500 dzinēja apgriezieniem ir vismaz 500 Nm griezes.
2021-01-31