Audi 200 20VT Tuning
Šeit neliels apraksts par mūsu veidoto projektu Audi 200 20VT tuning ar 6 ātrumu kārbu.
Pamatā parasts Audi S4 20VT dzinējs.
2.2 litri 230 Zs un 350 Nm. Dzinējam atstāti oriģinālie virzuļi, klaņi un galva.
7A 2.3 20V atmosfēras dzinēja sadales vārpstas un regulējamie zobrati gan zobsiksnai, gan ķēdei zem vārstu vāka.
Liste ar uzlabojumiem:
Audi 200 20VT tuning
AEM Degvielas sūknis
Nerūsējošā tērauda izplūdes kolektors procesā
Jaudas stenda izdrukā uzrādīta auto jauda uz riteņiem.
Dzinēja jauda ~400 Zs un 480 Nm. Galvenais ierobežojošais faktors – degviela. Rezultāts ir uzstādīts uz 98E. Vairāk par Tuning Piederumiem vari lasīt šeit.
Pamatā parasts Audi S4 20VT dzinējs.
2.2 litri 230 Zs un 350 Nm. Dzinējam atstāti oriģinālie virzuļi, klaņi un galva.
7A 2.3 20V atmosfēras dzinēja sadales vārpstas un regulējamie zobrati gan zobsiksnai, gan ķēdei zem vārstu vāka.
Liste ar uzlabojumiem:
- 7A sadales vārpstas
- Regulējams zobsiksnas zobrats (custom)
- Regulējams ķēdes zobrats (FCP-engineering)
- Siemens Deka 860cc sprauslas
- Garrett GT3076R turbīna
- Sachs performance sajūgs
- 6 – ātrumu kārba
- VEMS ECU
- TIAL wastegate
- AEM sūknis
- NGK sveces un spoles
- Mishimoto dzesēšana
- Ieplūde, izplūde – Kaross chiptuning
- 98E degviel
Audi 200 20VT tuning
AEM Degvielas sūknis
Nerūsējošā tērauda izplūdes kolektors procesā
Jaudas stenda izdrukā uzrādīta auto jauda uz riteņiem.
Dzinēja jauda ~400 Zs un 480 Nm. Galvenais ierobežojošais faktors – degviela. Rezultāts ir uzstādīts uz 98E. Vairāk par Tuning Piederumiem vari lasīt šeit.
2019-03-10