Kas ir AdBlue?
AdBlue ir dīzeļdegvielas izplūdes šķidrums, kas samazina NO un NO2 izmešu daudzumu jeb NOx.
Kopš 2015. gada beigām visām jaunajām dīzeļdegvielas automašīnām (Euro 6) ir jāizmanto AdBlue — šķidrums, kas samazina slāpekļa oksīdu daudzumu izplūdes gāzēs. AdBlue, kas pazīstams arī kā dīzeļdegvielas izplūdes šķidrums (DEF), ir bezkrāsains, netoksisks, un tas laiku pa laikam būs jāpapildina.
Sīkāk var lasīt Wiki lapā par AdBlue
Bieži sastopamas kļūdas dzinēja vadības blokā
AdBlue kļūmes var rasties, ja AdBlue sistēma nedarbojas pareizi. Bieži sastopamās AdBlue kļūdas ir zems AdBlue šķidruma līmenis, bojāti AdBlue inžektori vai nepareizi funkcionējošs AdBlue sūknis.
Pārsvarā gadījumu AdBlue sūknis ir maināms kopā ar Adblue bāku, kas sastādīs jau krietni virs 1000 euro.
Visbiežākais AdBlue signāllampiņas cēlonis būs NOx sensori, kas katrs izmaksās sākot no 600 euro.
Daži izplatīti kļūdu kodi, kas saistīti ar AdBlue, ir P20EE, P205C un P20B9. P20EE norāda uz AdBlue sistēmas darbības traucējumiem; P205C norāda uz AdBlue šķidruma kvalitātes problēmu; un P20B9 norāda uz zemu AdBlue cauruļvada spiedienu. Citi kodi, kas saistīti ar AdBlue, var attiekties arī uz problēmām ar sistēmas spiediena sensoriem, sildītāja ķēdi vai inžektora ķēdi. Šos kļūdu kodus var diagnosticēt un novērst kvalificēts tehniķis, izmantojot diagnostikas aprīkojumu.
Četras izplatītākās AdBlue problēmas
No pirmās problēmas ir visvieglāk izvairīties: nepietiekams AdBlue līmenis. Selektīvās katalītiskās reducēšanas (SCR) sistēma nevar pareizi darboties, ja sistēmā nav pietiekami daudz piedevas. Regulāra AdBlue līmeņa pārbaude (vai profesionāļu pārbaude) ir vienkāršākais veids, kā to novērst. Dažiem (franču) modeļiem ir problēmas ar automātisko brīdinājuma ziņojumu AdBlue līmenim, tāpēc ir svarīgi tam sekot līdzi.
Otra iespējamā problēma ir piesārņots AdBlue, kas potenciāli var sabojāt vai aizsprostot katalītisko neitralizatoru. Papildu piedeva, par kuru mēs tuvākajā laikā runāsim, var viegli atrisināt šo problēmu.
AdBlue piedevas kvalitāte ir iespējamā trešā problēma. Ir ļoti svarīgi, lai AdBlue atbilstu jūsu dzinēja specifikācijām. Zemas kvalitātes izstrādājuma izmantošana var izraisīt nopietnus dzinēja darbības traucējumus.
Ceturtā un pēdējā iespējamā problēma ir saistīta ar nepareizu uzglabāšanu vai ekstrēmu temperatūru iedarbību. Abas šīs var izraisīt izmaiņas AdBlue sastāvā un samazināt tā efektivitāti.
Problēmas risinājumi.
Kaross chiptuning piedāvā profesionālu AdBlue remonta pakalpojumu. Mūsu pieredzējušo tehniķu komanda var ātri un efektīvi diagnosticēt un novērst AdBlue sistēmas defektus. Mēs izmantojam vismodernāko aprīkojumu un augstas kvalitātes diagnostikas iekārtas, bet galvenais – pieredzi un zināšanas šo problēmu risināšanā.
Mūsu AdBlue remonta pakalpojumos ietilpst kļūdu kodu diagnostika, sistēmas atiestatīšana, šķidruma uzpildīšana kā arī sistēmas pastāvīga atslēgšana. Ja jums rodas AdBlue sistēmas problēmas, nogādājiet savu transportlīdzekli pie mums, lai iegūtu uzticamu un pieejamu remonta risinājumu.
Atslēdzot AdBlue sistēmu, ietaupīsiet pirmkārt uz Adblue šķidruma rēķina, otrkārt uz dārgiem remontiem un treškārt izslēgsiet iespēju, ka auto vairs nav iedarbināms visnepiemērotākajā brīdī.
Sistēmu atslēdzot netiek ietekmēta dzinēja veiktspējā, tai skaitā DPF filtrs turpina pilnvērtīgi darboties. Pakalpojums neaizņem vairāk kā pāris stundas laika un pēc tam ietaupīsiet uz servisu apmeklējumiem un salīdzinoši biežiem AdBlue remontiem.
Vienmēr esam gatavi atbildēt sīkāk uz interesējošiem jautājiem e-pastā vai vienkārši zvanot. Kontakti
AdBlue ir dīzeļdegvielas izplūdes šķidrums, kas samazina NO un NO2 izmešu daudzumu jeb NOx.
Kopš 2015. gada beigām visām jaunajām dīzeļdegvielas automašīnām (Euro 6) ir jāizmanto AdBlue — šķidrums, kas samazina slāpekļa oksīdu daudzumu izplūdes gāzēs. AdBlue, kas pazīstams arī kā dīzeļdegvielas izplūdes šķidrums (DEF), ir bezkrāsains, netoksisks, un tas laiku pa laikam būs jāpapildina.
Sīkāk var lasīt Wiki lapā par AdBlue
Bieži sastopamas kļūdas dzinēja vadības blokā
AdBlue kļūmes var rasties, ja AdBlue sistēma nedarbojas pareizi. Bieži sastopamās AdBlue kļūdas ir zems AdBlue šķidruma līmenis, bojāti AdBlue inžektori vai nepareizi funkcionējošs AdBlue sūknis.
Pārsvarā gadījumu AdBlue sūknis ir maināms kopā ar Adblue bāku, kas sastādīs jau krietni virs 1000 euro.
Visbiežākais AdBlue signāllampiņas cēlonis būs NOx sensori, kas katrs izmaksās sākot no 600 euro.
Daži izplatīti kļūdu kodi, kas saistīti ar AdBlue, ir P20EE, P205C un P20B9. P20EE norāda uz AdBlue sistēmas darbības traucējumiem; P205C norāda uz AdBlue šķidruma kvalitātes problēmu; un P20B9 norāda uz zemu AdBlue cauruļvada spiedienu. Citi kodi, kas saistīti ar AdBlue, var attiekties arī uz problēmām ar sistēmas spiediena sensoriem, sildītāja ķēdi vai inžektora ķēdi. Šos kļūdu kodus var diagnosticēt un novērst kvalificēts tehniķis, izmantojot diagnostikas aprīkojumu.
Četras izplatītākās AdBlue problēmas
No pirmās problēmas ir visvieglāk izvairīties: nepietiekams AdBlue līmenis. Selektīvās katalītiskās reducēšanas (SCR) sistēma nevar pareizi darboties, ja sistēmā nav pietiekami daudz piedevas. Regulāra AdBlue līmeņa pārbaude (vai profesionāļu pārbaude) ir vienkāršākais veids, kā to novērst. Dažiem (franču) modeļiem ir problēmas ar automātisko brīdinājuma ziņojumu AdBlue līmenim, tāpēc ir svarīgi tam sekot līdzi.
Otra iespējamā problēma ir piesārņots AdBlue, kas potenciāli var sabojāt vai aizsprostot katalītisko neitralizatoru. Papildu piedeva, par kuru mēs tuvākajā laikā runāsim, var viegli atrisināt šo problēmu.
AdBlue piedevas kvalitāte ir iespējamā trešā problēma. Ir ļoti svarīgi, lai AdBlue atbilstu jūsu dzinēja specifikācijām. Zemas kvalitātes izstrādājuma izmantošana var izraisīt nopietnus dzinēja darbības traucējumus.
Ceturtā un pēdējā iespējamā problēma ir saistīta ar nepareizu uzglabāšanu vai ekstrēmu temperatūru iedarbību. Abas šīs var izraisīt izmaiņas AdBlue sastāvā un samazināt tā efektivitāti.
Problēmas risinājumi.
Kaross chiptuning piedāvā profesionālu AdBlue remonta pakalpojumu. Mūsu pieredzējušo tehniķu komanda var ātri un efektīvi diagnosticēt un novērst AdBlue sistēmas defektus. Mēs izmantojam vismodernāko aprīkojumu un augstas kvalitātes diagnostikas iekārtas, bet galvenais – pieredzi un zināšanas šo problēmu risināšanā.
Mūsu AdBlue remonta pakalpojumos ietilpst kļūdu kodu diagnostika, sistēmas atiestatīšana, šķidruma uzpildīšana kā arī sistēmas pastāvīga atslēgšana. Ja jums rodas AdBlue sistēmas problēmas, nogādājiet savu transportlīdzekli pie mums, lai iegūtu uzticamu un pieejamu remonta risinājumu.
Atslēdzot AdBlue sistēmu, ietaupīsiet pirmkārt uz Adblue šķidruma rēķina, otrkārt uz dārgiem remontiem un treškārt izslēgsiet iespēju, ka auto vairs nav iedarbināms visnepiemērotākajā brīdī.
Sistēmu atslēdzot netiek ietekmēta dzinēja veiktspējā, tai skaitā DPF filtrs turpina pilnvērtīgi darboties. Pakalpojums neaizņem vairāk kā pāris stundas laika un pēc tam ietaupīsiet uz servisu apmeklējumiem un salīdzinoši biežiem AdBlue remontiem.
Vienmēr esam gatavi atbildēt sīkāk uz interesējošiem jautājiem e-pastā vai vienkārši zvanot. Kontakti